Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen şuan bende o konudan dolayı sistem yapamıyorum.Bu yüzden konu açtım.İnş halledebilirz.
Ekranda bu var 16ya kasayi 3.200 ede ekrani almistim 1.5 ay önce suan uçmuş
https://www.amazon.com.tr/dp/B07VJJX...JK67FHH0E5QASX