babapanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada maalesef ekran kartları bulunmuyor ben de toplayamadım bir türlü...
Aynen şuan bende o konudan dolayı sistem yapamıyorum.Bu yüzden konu açtım.İnş halledebilirz.