depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kitabı alabilmek için para biriktiriyorum. Telifini salsalar üretime geçecek ama kimbilir ne zaman. Ithakiye yazıp duruyorum ama yok çıkarmıyorlar
Doğrudur ender bulunan ve orta dünya ile ilgili çok önemli bir kitap şu an basımı yok, gönül ister ki basımı olsun ve bu fiyatları görmeyelim :/