Kardeşim merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun. İddaa ve buna benzeri sistemler tamamen haramdır. İnsanların belirli paralar yatırıp %20 kesimin kazandığı ve %70 kesimin üzülerek kaybettiği paranın neresi insanı mutlu eder ki. Sen şuan üzüldün yıkıldın. Ancak senin sayende para kazanan %20 kesim haram parayı kullanıyor şuan. Sizlere tavsiyem, bu gibi şeylerden uzak durun usta. Para karşılığı ile yapılıp kaybetme durumu olan ve insanları yıkan bu durum helal olduğunu asla sanmıyorum.