Konu
İddaa Bataklığına saplandım
19-04-2021, 10:38:07
#29
Kaan1623
değerli r10un güzel kalpli insanları hepinize çoook teşekür ederim. Bu yazdıklarınız gerçekten moralimi yüksek tutmam ve iddaanın hiç kimseye kazancı olmadığının tekrar farkına vardım. Sağolun varolun seviliyorsunuz