değerli r10un güzel kalpli insanları hepinize çoook teşekür ederim. Bu yazdıklarınız gerçekten moralimi yüksek tutmam ve iddaanın hiç kimseye kazancı olmadığının tekrar farkına vardım. Sağolun varolun seviliyorsunuz