sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orayı anlamadığım için size sordum
6 günlük kazancınız ne oldu?
Onay oranı 0.005 olduğu için çekim yapamadım. Yani şu an onayı geçmeye çalışıyorum.