Hocam yerinizde olsam direk mağazadan alırdim nedeni ise bende çok ayakkabi istettim ve kimisi rahat deildi kimiside olmadi tam ayağıma her 3 günde bir kargoya gidip geri gönderene kadar mağazadan direk alip gelmeniz daha mantikli olur bence
Genelde internetten alışveriş yaparım, çünkü beğendiğim birçok şey yakın çevre avm v.b yerlerde bulunmuyor, birde covid vs derken internet en iyisi.
Tabi fiyatlar çok yüksek yani 800-1500 TL arası alacağım bir ayakkabının ömrü bende 6 aydır, hal böyle olunca aceba diyorum

Risk büyük dediğiniz gibi değişim olsa yine neyse de orjinal ürün diye çakma replika ürün gelirse o ürüne verdiğim paraya yanarım
