refinizden üye oldum fakat sistemi biraz araştırdığımda para çekerken hep sorun çıkartan bir borsa sitesi diyorlar,
kaç aydır sistemi kullanıyorsunuz? biraz bilgi verirmisiniz?
3 aydır kullanıyorum ama TR de kullanıcısı çok hocam Bi Kripto Para diye bi telegram grubu var sadece orda 1000 Türk kullanıcısı var
maliyetinizde güzelmiş hocam, umarım yüzünüzü güldürür.
Allah razı olsun hocam