Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu devirde bu işe girince TAMAMEN çıkmak çok zor geçim sıkıntısı malum ekonomi çok kötü futbol ülkedeki en büyük aktivite keşke en başından girmeseydim diyorum o giden para şimdi cebimde olsa neler neler alırdım
kaybın ne kadaR?
nefsine hakim olmazsan daha çok batarsın.