Bundan yaklaşık 10 ay önce bisikleti bıraktım. Yol bisikleti kullanıyordum ve uzun sürüşler yapıyordum. Bıraktığım sırada bel çevrem ince göbek çok az denilecek kadar var ve karın kasların görülebiliyordu.
Şu anda 78 kiloyum çünkü 10 aydır yediğime içtiğime dikkat etsemde hareket etmediğim için kilo veremiyordum. Bisiklete tekrar başlayalı 1 hafta kadar oldu ki şu anda bel çevrem inceleşmeye başladı (günlük fix 20 km sürüyorum.)
Benim görüşüme göre beslenmene ne kadar dikkat edersen et en ufak bir spor ya da hareket etmiyorsan sadece kilo alışını durdurabiliyorsun.
Sabahları 30 dakika bile yürüsen çok şey değişiyor