Ben bir ara sadece Beyaz (un,şeker,tuz) üçlüsünü iyice kısdım sebze meyve ağırlıklı yedim. Hareketlerimi artırdım. Yediğimin yarısı yaktığımın iki katı taktiğini uyguladım çok güzel kilo verdim. Sonra koyverdim gitti hepsi iki katı olarak geri geldi...