Uber üzerinden gelen ticari taksiyi kullanan bu adamı arıyorum.
Uberde ismi Vedat olarak görünüyor. Ben çağırdığımda Dacia Logan model taksi ile gelmişti. Uber, adamın telefon numarasını vermiyor .Biri yolculuk yapar da karşılaşır belki. Yerini bilen varsa, denk gelen olursa, telefon numarasına biri ulaşırsa lütfen bana ulaşsın. Bu adamı aşırı kibar şekilde uyaracağım.
EDİTTTT : Uberde 40 lira promosyon indirim vardı. Banka kartları ubere yüklenmeyince nakit ödeme ile taksi çağırdım. Yolculuk sonunda promosyonun geçerli olup olmadığını sordum. Adam telefonundan yolculuk ücretini gösterdi. İndirim olmadı dedi.Telefonda indirimli görünmüyordu. Ücretin tamamını ödedim. Yolculuktan ubere baktığımda promosyon, bu yolculuğa uygulanmış görünüyordu. Adam indirim parasını da almış oldu. Ubere yazdım hesabıma 40 tl tanımladılar. Bu adamla ekrar görüşmek istiyorum sadece.
EDİTT 2: Fotoğrafı kaldırdım.