Hiç kullanmadım. Yazmayı tercih ederim. Hazır temalara adapte olmak, yeniden programlamaktan daha zor geliyor her zaman bana.
Esas söylemek istediğim, mevcut toplum ve düzende forum sistemi kurmak ve yürütmek zaman isteyen ve çok zor olan birşey. Planlama ve araştırmanızı sağlam yapmanızı tavsiye ederim.