HERKES KOD VERİYOR KİMİ BENDEN UYE OL 40/40 Kazanıcaz kimi 20/20 olur enfazla diğerleri yalan söylüyor diyor. binance da yuzde kac avantajla üye olacagımız gösteriliyor kayıt olurken 10/10 şeklinde. gate io da neden göstermiyor nerden bakarım yuzde kac avantajlı koddan uye olduguma?