yok abi yanlışın var, sadece ebatlı kesim yapan yerler var, tam bu arkadaş gibi kendi toplamak isteyenler için. normal esnaf kesmez onda haklısınız ama onlarda zaten bu ebatçılara kesip topluyor özel siparişleri.
O zaman haklısın, bilmediğim bir konu,
En son pandemi döneminde dolaplara 2 3 kat raf, bir de kileri tekrar yapayım demiştim, lanet etmiştim siteler esnafıne, en son Bauhaus'tan yarım saatte kestirdim tabakaları, kendim yapmıştım her şeyi, rahat etmiştim, bazen insanı üçü beşi aramayacak duruma getiriyorlar.