şu ana kadar 6 milyon token silindi gitti.
haklısınız fakat araştırmakta bizlere düşüyor.
ben nacizane fikirlerimi paylaştım.
Hayırlı Ramazanlar
Düşündüğümden çok fazlaymış ama kendilerini bir şekilde borsalar veya başka yerlerde kanıtlayabilirlerse iyi yerlere gelebilirler. Yoksa çok fazla manipülasyon var. Hayırlı Ramazanlar hocam.