şimdi koinim, btc türk gibi sitelerden havel/eft yaparak coin alabiliyoruz ama bu aldığımız coinleri bir yere ödeme olarak kullanamıyoruz değil mi ?
yoksa türk borsalarından tamamen mı alım yapamıyoruz ?