bi ara gandi.net'den 1dolara almıştım başka firmaya rahatça transfer etmiştim bir problem yaşamamıştım 1dolara değer bence
GoDaddyde de böyle bir indirim hala devam ediyor fakat ilk ve tek alımlarda. Multi hesap açmak istemiyorum bu yüzden. Gandide tekli alımlarda mı o fiyataydı