Merhabalar.
Daha önce bir çok firma sadece 1 dolara domain satmıştı. Hala satanlar var fakat transfer edememe, multi alımda hesap kapatma gibi sorunlar oluşabiliyor.
Kafamda portföyümü zenginleştirmek adına alacağım 10-12 domain var. Bunların her birini 30-40 liraya reglemek istemiyorum.
Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum...