merhabalar,

azure deneme hesabı açtım. sanal kart ile. bakiyesi 1-2 tl olması lazım. kart benim olmadığı için sormak istiyorum. kullandıkca öde hesabına girmeden makine oluşturdum. para kesmiş midir ?