tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi fikrim domain .net uzantılı olduğu için bir platform, topluluk veya en son tercihim olurdu. Ama yine de forum kurmak, yatırım yapmak daha doğru olur gibi geliyor.
*Edit: tasarım hataları da fazla var. Cls yüksek, yükseklik genişlik değerleri belirtilmemiş .

Sitenin sunucu taraflı 1 saniyeden fazla yavaşlık sorunu var ve güvenlik önlemleri alınmamış. Hosting veya sunucu nereden aldıysanız kesinlikle değiştirmenizi öneririm, iyi çalışmalar.
Bizimde ilk tecrübemiz olduğundan hala belirli konular üzerine çalışıyoruz görüşünüz için teşekkürler.

dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı olsun. tüm siteler itakip ediyorum ama aradığım bir şey var hiç bir sitede bulamadım. siz yaparsanız bu borsacılar içinde kısa sürede farkedilir. o da şu mesela en çok azalanlar ve artanları sadece 10 tane falan gösteriyor tümünü göster deyine tüm hissleri listeliyor ama kazanaları ya da kaybetirenleri yukardan aşağı 50 100 200 tane sıralama yapmıyor. bilmem anlatabildim mi?
Yeni tasarımda mutlaka dikkate alacağız bunu görüşünüz için teşekkürler