redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence mesaj kasmana gerek yok !?
inanılmaz valla mesajdan point kazanma olduğunu bilmiyordum...
17 günde 380 mesajın var. Her konuya yazmak zorunda hissetme kendini. Zamanında geçtiğin yollardan geçtiğimiz için söylüyorum. Bilmiyorsan yazdığın mesaj, konu sahibine yarar değil; zamanından çaldığın için zarar getiriyor. vBulletin 3 responsive tema nedir? HTML editör nedir? Bunlar hakkında fikir sahibi değilsen konuya yazmak zorunda da değilsin.