uykusuz geceler o zaman hocam arayacak gibisiniz

kolay gelsin size
Bence mesaj kasmana gerek yok. Google'a yazılıp bulunabilecek bir şey değil bu, bulsa konu sahibi bulurdu zaten. vBulletin 3 için responsive zordur.
@kodak; vBootstrap teması var, ama eksikleri de hayli var. Vaktin varsa onu geliştirebilirsin responsive tema olarak. Ücretli düşünürsen, vakti de varsa
@Serkanx; yapabilir.
Bunun dışında
@Hunper; bir tema üzerinde çalışıyordu. Ancak sanırım tamamlama fırsatı olmadı.