devletin aldığı kararlar halkın değil kendi ceplerini doldurduğu için haksız buluyor olabilir miyiz? İstanbul sözleşmesinden çıkmamıza da bi sebep bulur haklı ilan edersiniz şimdi onları :d
Sebep bulmaya gerek var mı ki

televizyon izlemeyi bırakıp sosyal medya hesaplarınızı kapatırsanız çok şeyi zaten göreceksiniz. Avrupa sözleşmesini neden kabul edelim, ve güzel bir soru size, Avrupa sözleşmesinin amacı neydi ?