dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çok yerinde bir karar, karşı görüşte olabilirsiniz ama yazık demeniz doğru olmaz. Kripto paralardan devletin istediği ne ve istediğini alamaz ise nasıl sıkıntılar ortaya çıkar bunları bilmek lazım, yahu hangi ülke kazanacağını bildiği bir şeyi yasak eder, zaten yasağın amacı bizim ülkemiz üzerinden kazanç sağlamasınlar diyedir. Gelişmiş ulke dedikleriniz hangileri ? Sömürü ile gelişmek gerçek gelişmişlik midir ? Devletin aldığı kararlarda sürekli devleti haksız buluyoruz bu bizim çok geri kaldığımızı gösteriyor galiba.
devletin aldığı kararlar halkın değil kendi ceplerini doldurduğu için haksız buluyor olabilir miyiz? İstanbul sözleşmesinden çıkmamıza da bi sebep bulur haklı ilan edersiniz şimdi onları :d