gelişmiş ülkelerin hangisinde kripto para ödemeleri yasaklandı? vergi almak için yol aradılar bulamayınca da yasaklamayı çare buldular. önce paypal şimdi kripto yurt dışından para almamız gittikçe zorlaşıyor yurt dışına satış yapanlar ülkeye doviz sokamayacak hale geliyor ve her türlü zarar yine ülkeye patlıyor. kısacası bu kararı alanlara da savunanlara da yazık diyorum.
Bence çok yerinde bir karar, karşı görüşte olabilirsiniz ama yazık demeniz doğru olmaz. Kripto paralardan devletin istediği ne ve istediğini alamaz ise nasıl sıkıntılar ortaya çıkar bunları bilmek lazım, yahu hangi ülke kazanacağını bildiği bir şeyi yasak eder, zaten yasağın amacı bizim ülkemiz üzerinden kazanç sağlamasınlar diyedir. Gelişmiş ulke dedikleriniz hangileri ? Sömürü ile gelişmek gerçek gelişmişlik midir ? Devletin aldığı kararlarda sürekli devleti haksız buluyoruz bu bizim çok geri kaldığımızı gösteriyor galiba.