Kripto paralar devlet tarafından resmen dikkate alınmış oldu; olaya bir de bu tarafından bakın. Bence yakın zamanda yerli coin ya da altcoin girişimleri üzerinden olumlu gelişmeler olabilir. Ama bizim ayarımız yok yani, Avrupa'da 1. dünya da 4. sıradaymışız coin kullanımında. Tabii ki paypal ile restleşen devlet buna el atacaktı bir yerde. Bence de erken atılmış yanlış bir adım ama sürpriz değil. En azından aracılar ve ödeme işlemcileri tarafında bir düzenleme gelecektir.