Kripto para kişisel olarak kazandırabilir ama ileri de ne gibi sorunları doğuracağı muamma. Devlet buna tedbir almak zorunda. Ya kontrollü kendi kripto parasını çıkaracak ya da bu şekilde kontrolsüz olan kaynaklara müdahale edecek. Herhangi bir kripto paranın 'tosuncuk' vakası gibi sonuçlanmayacağı bilinemiyor. Bu belirsizlikte devlet müdahale etmeyecekti de ne yapacaktı?

Açıklama yapan kriptocu tabi kendi işine geldiği gibi konuşacak, ekmeğini oradan yiyor.

Diğer konu bireysel olarak dışarıda ki değerlere (kripto para, euro, dolar v.s) yatırım yapmak kazandırsa da genel olarak baktığında kaybettiriyor. Çünkü bizim paramız değer kaybediyor ve biz ihtiyaçlarımızı kendi paramızla sağlıyoruz. Kısaca her dışarıda ki değerlere yatırım yapan birey minik minik kendi oturduğu dalı kesmiş oluyor. Ve en acısı şu olacak ki ben de bunların farkında olmama rağmen bu tür yatırımları düşünüyorum son zamanlarda. Çünkü kısa vadede herkesin şu dönemde kazanmaya ihtiyacı var.