Samurays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
meslek yok hocam. e devletten internet üzeri şıkkını kullandım.
3. karargah desteğe vermişler sanırım. meslek varsa yaparsın yoksa nöbete dikerler herhalde. Olmadı dağıtım çıkarsa karakollara falan da dağıtabilirler.