wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcıdan hesap aldım. neyse hesaba girdim. kart ekleyin kampanya çıkcak dedi. kart ekledim kampanya çıkmadı. üslubu çok itici. ücret iadesi için yazdığımda ". d tamam" yazdı. burdan herkese tavsiye vermek istiyorum çalıştığına emin olmadığınız hizmeti vermeyin. uzun lafın kısası başka satıcılara bakmanızı öneririm.
yeterince açıklıyor. yazmadığım bir hizmet istiyorsunuz ama yazmadığımı açıklarken tamam uzatma diyosunuz. sizin üslubunuz çok iyi