kullanıcıdan hesap aldım. neyse hesaba girdim. kart ekleyin kampanya çıkcak dedi. kart ekledim kampanya çıkmadı. üslubu çok itici. ücret iadesi için yazdığımda ". d tamam" yazdı. burdan herkese tavsiye vermek istiyorum çalıştığına emin olmadığınız hizmeti vermeyin. uzun lafın kısası başka satıcılara bakmanızı öneririm.