Merhabalar
Dolar ve bazı lisanslardan dolayı fiyatlar malesef çok arttı. Kullanmış olduğum Reseller-2 paketinin yenilemesi 800₺ civarı olmuş.

Önerebileceğiniz alternatifler var mıdır?

Teşekkürler