Ben ilk yedek astsubaylardanım hemen aydınlatayım:
1)Kısmen evet 2.maddeye bakın
2)Meslekçi çıkarsa işi çok kolay ben meslekçiydim herkes derse gırerken bız torene hazırlanıyorduk sadece.. sınavları genel konular hakkında oldu (istihbarata karşı koymayı hatırlıyorum ama 3 tane daha ders vardı) ama TK olursa derslere gırecek (mesela topcu olursa çeşit çeşit dersleri var sınıfına göre..) sonrada sınavlara.. sınavlarda yardımcı oluyorlar onemlı olan guvenlık sorusturması bız 900kısıydık 1kısı kaldı sadece sen düşün..
3) ben 5.8k almıştım 2019 kasım 2020 kasım arası şimdi bi 6olmuştur heralde..
4)Hayır kalıcı olmaz..aşama aşama gidelim... önce alımlar açılacak ki alımlar genelde komando alımları olur... alımlardan sonra başvurun kabul edılcek sınavlar boy kilo vs. sonra astsubay okuluna gıdıceksın egıtım gorceksın sonra muvazzaf olabılırsın.. ama alımlar zor soylıyım çevremden oyle duydum
Bilgi için teşekkür ederim hocam. Sınıfı şu an piyade görünüyor. Kendisi bilgisayar alanında bir bölümden mezun. Lisede de bilişim alanındaydı.