Yenilikçi toplumdan gelenekçi topluma. Benim anlamadığım X firma 500.000TL'lik araç satışını BTC üzerinden yapıyor diyelim. Ödemeyi TL olarak da alsa vergisini düşecek, BTC olarak alsa da düşecek. Burada kayıtdışılıktan kasıt nedir? Alıcıyı mı koruyor, satıcıyı mı? Her ikisini korumadığı malum. En kötü şirketler BTC olarak aldığı ödemenin, TL karşılığı üzerinden vergisini verirdi. Anlam veremedim