Kayıt dışı olması ve kontrol edilemiyor olması risk aslında ( terör, uyuşturucu finans vb. ) fakat daha kapsamlı bir mevzuat çıkarılabilirdi. Sonuçta herkes kötü işlemler için kullanmayabilir. iyi niyetli olan gerçekten Yasal işlerde kullanmak isteyen kişilerde var. Sapla samanı ayırmadan genel olarak yasaklanmasını doğru bulmuyorum.
bende sana katılmıyorum dıyecekdım bu yorumunu gordum
DAHA once tosuncuk ıse basladığında bır çok kısı vurgun yapacak demısdı bır baska wm forumun dada muhabbetı donmusdu
Tosuncuk vurgun yapıp kaçtığın da noldu
Herkes hukumete yuklendı neden onlem almadılar dıye daha sonra kaç kısı krıpto yuzunden battı suan da dahıl mevzuat hazırlanır belkı ılerıde açılabılır ama ben boyle dusunuyorum.