Hayırlı olsun hocam. Benim de bir sorum olacak bilgisi veya tecrübesi olanlara;

Benim kardeşim de 2 yıllık mezun ve statü kısmına yedek astsubay yazıyor. Sormak istediklerimiz;

1) Kesin olarak yedek astsubaylık mı yapacak?
2) Öyleyse 2 aylık yedek astsubaylık eğitimi sonrası bir sınava tabi tutulacak mı?
3) 10 ay boyunca ne maaş alacak
4) 12 ay sonunda direkt kalıcı astsubay oluyor yoksa sınava mı girecek?