merhaba hocalarım ben arada sırada internet tarayıcıdan yeni hesaplar açıyorum ve giriş sağlıyorum bugün farkettim de tarayıcıdan açtığım hesaplara uygulamadan giriş sağlanmıyor bunun çözümü nedir ama uygulamadan açtığım hesaplara giriş sağlanıyor sadece google tarayıcıdan açtığım hesaplara uygulamadan girmiyor googleden giriyor