Sanırım bu bizim memlekete has. Dışarıya para kaçırmayalım ben kendim yaparım olayı. Kendilerince tasarruf ettiklerini düşünüyorlar ama bizim memlekette matematik ve muhasebe kısmında biraz zayıf. Bu yüzden mantık ve muhakeme de.
Ben kendim yaparım kısmının tek mantıklı açıklaması gerçekten paranın olmayışı ve bütçe ayıramayışın sanırım...