Keşke birisi de hocam bu ekran kartlarini piyasadan toplayip sonradan fahiş fiyatlara satan karaborsacilari cehennem de neler bekliyor ? Bunların kazandıkları para helal mi diye sorsaydı (!)

Keşke devlet elektrik harcamalarina göre vergi alsa da bir nebze olsun bu karaborsaciların önü kesilse..