Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam video güzel olmuş çalışma arkadaşınıza teşekkürler. Benim naçizane bir sorum olacak, benim evin içinde 2 tane kedim var. 1 yıldır falan proplan alıyorum ama artık gerçekten fiyatı yüksek gelmeye başladı. Geçenlerde biraz daha uygun diye spectrum diye bir mama aldım yüzüne bile bakmadılar. Bana tavsiye edebileceğiniz proplana göre daha uygun fiyatlı bir mama markası var mı acaba?
Hocam öncelikle yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim.

Mamalar konusunda Gülce çok bilgili, sitemize bir konu açarsanız tüm yetkililer dahil üyeler yardımcı olacaklardır mutlaka. Benim çok fazla bilgim yok mamalar konusunda sizi yanlış yönlendirmek istemem.