Colaria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçenlerde akrabalardan birine baya fazla bir miktarda para gelmiş, bankaya gidip soruyorlar parayı ne yapalım diye, banka isterseniz harcayabilirsiniz diye bir ccevap vermiş. Yani herhangi bir cezai durum yok ve olmazmış. Velhasıl istediğiniz gibi harcayabilirsiniz.
Haksız zenginleşmeye girer nasıl cezası yok hocam ayrıca karşı taraf hak talebinde bulunur ise iade etmek zorundasınız yoksa ceza alırsınız