Arkadaşlar merhabalar, az önce banka hesabıma birisi cüzi bir miktarda para havalesi yapmış fakat gönderen kişi tanımıyorum. Çevreme sordum siz mi yollattınız diye onlarda hayır dediler. Kişinin ismini arattığım da instagram da ve facebookta sadece 1 kişi çıktı. Ona da yazdım dedim böyle böyle bir durum var hangi banka kullanıyorsanız ve kaç para yolladığınızı söyleyin eğer doğrularsam parayı tekrar atarım yanlış attıysanız diye yazdım fakat herhangi bir cevap gelmedi.
Yarına kadar bekleyeceğim eğer atan kişiden herhangi bir cevap çıkmazsa ben bu parayı napayım? Harcayım mı yoksa bir camiye vs. bağışlayım mı?
Bankayı arayın hocam bilgilendirin parayı harcamayın büyük ihtimal ilerde sizden tahsil edilecektir