23 yaşımdayım, 8 ay önce evlendim. Fakat gerek iş hayatı olsun gerekse çevremdeki insanlar olsun hayır diyememe problemi yaşıyorum. Bu karakter meselesi mi bilmiyorum ama bunu değiştirebilir miyim? Bazı insanları görüyorum ve karşısındaki insana kök söktürüyorlar, onlar yerine ben utanıyorum fakat o tür insanlar hep el üstünde tutunuyorlar. Aynı durumda ben olsam hep kaybedeceğim endişesi yaşıyorum.