kaane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var ama komisyon ödeniyor diye biliyorum, komisyonu da ödemek istemiyorum direkt göndermenin bir yolu yok mudur
2tl komisyon var, anca ininalde hali hazırda 100 tl'si olan bir kişi yardımcı olabilir