hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dediğim gibi yapabilirsin, yok mu kartın?
var ama komisyon ödeniyor diye biliyorum, komisyonu da ödemek istemiyorum direkt göndermenin bir yolu yok mudur