sinuos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kar ettin hadi yine iyisin 😉😂
Ahaha evet hocam öyle oldu. Paranın yarısını aldım. Artık tek bir coıine tüm parayı girmek yok ve sürekli düşüşlerde alttan alıp ortalama düşürmek içinde nakit bulunduracağım hesapta.