minigaindev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herhangi bir şekilde uygulamayı aldığım haliyle ve lisansıyla ben kullanmadan başka bir alıcıya duruma göre devretsem koşulları ihlal etmiş sayılır mıyım?
Hesabı vermediğiniz sürece evet.