Kusura bakmayın da hata sizde neden uzatıyorsunuz bu kadar ? Elinizde kamera görüntüsü de varmış zaten. Arabanızı kaskonuzdan yaptıracaktınız sigortacınız karşı firmanın sigortacısına rücu ettirecekti parayı da sigorta şirketi seve seve ödeyecekti boşuna kendinize eziyet çektirmişsiniz. Sigortacınız ile görüşün şu an için rücu ettirme şansı olup olmadığını sorun vurup kaçtı gibi işlem yapabiliyorlar mı onu kontrol etsin.