Merhaba. Mikrotik hakkında yardımcı olabilecek birileri var mı? Kurulum + bridge, ether ayarları yapıldı fakat 1 2 tane çözemediğimiz mevzu kaldı. Yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum.