Öncelikle merhabalar.
Danışmak istediğim konu genel olarak r10 üzerinden alacağım extended lisansa sahip uygulamalar.
Codecanyon hesabı satın alım esnasında verilmeyecektir.
Aklımdaki soruları liste halinde belirtiyorum, cevaplayabilenler olursa sevinirim.

1-) Uygulamanın satın alındığı ana hesap elimde olmadığından ileride bir sorun yaşar mıyım?
2-) Re-skin yapılan uygulama çıktısı android studio üzerinden sıfır lisanslama yapılarak satışa sunulabilir mi?
3-) Uygulamalardan verim alamazsam lisansı ile beraber tekrar satışını yapabilir miyim? Aynı bana verildiği paket şeklinde.(3 adet uygulama)
4-) Benim alacağım 3 uygulamayı farklı durumlarda reskin yapmadan direkt olarak ayrı ayrı satabilir miyim?

Cevap verenler olursa şimdiden teşekkür ederim. Kolay gelsin.